![В Кишинёве появился троллейбус последнего поколения](http://cdn.allfun.md/2014/09/22/13/541ff8abbb454.jpg)
În transportul public din capitală va fi introdus un
nou sistem de plată bazat pe tichete electronice. Pasagerii vor trebui
să dețină un smart card care va putea fi încărcat prin terminale, cum ar
fi cele utilizate pentru încărcarea telefoanelor mobile, terminalele
speciale instalate în cadrul unităților de comerț și chioșcurile
amplasate în apropierea stațiilor de troleibuze și autobuze, dar și prin
intremendiul aparatelor de vânzare a biletelor, care vor fi instalate
în apropierea celor mai importante stații de troleibuze și autobuze.
Costul unui bilet pentru o călătorie cu troleibuzul,
achitat prin intermediul cardului inteligent, va constitui doi lei.
Acest bilet îi va permite pasagerului să se transfere într-o altă rută
de troleibuz inclusă în sistemul de taxare electronică, pe o durată de
până la 60 de minute după prima validare a biletului, fără nicio plată
suplimentară. În cazul transferului către o rută de autobuz inclusă în
sustemul de taxare electronică, pasagerul va achita un leu suplimentar.
Costul unui bilet pentru o călătorie cu autobuzul va constitui trei lei.
Cu un leu mai mult pentru o călătorie în troleibuz și autobuz vor trebui să plătească pasagerii care nu vor deține "carduri inteligente". Un bilet la troleibuz va costa trei lei, iar la autobuz – patru lei.
La prima etapă, sistemul de tichete electronice, va fi implementat în cadrul tuturor liniilor de troleibuz și în cadrul rutelor urbane de autobuz nr. 3, 5, 23, 65, 122 și ruta "A", sau altele care urmează a fi restabilite. În cadrul celeie de-a doua etapă, sistemul urmează a fi extins, pentru a cuprinde celelalte rute de autobuz.
Foto: Grigore Mocreac
Sursa: ziarulnational.md
Cu un leu mai mult pentru o călătorie în troleibuz și autobuz vor trebui să plătească pasagerii care nu vor deține "carduri inteligente". Un bilet la troleibuz va costa trei lei, iar la autobuz – patru lei.
La prima etapă, sistemul de tichete electronice, va fi implementat în cadrul tuturor liniilor de troleibuz și în cadrul rutelor urbane de autobuz nr. 3, 5, 23, 65, 122 și ruta "A", sau altele care urmează a fi restabilite. În cadrul celeie de-a doua etapă, sistemul urmează a fi extins, pentru a cuprinde celelalte rute de autobuz.
Foto: Grigore Mocreac
Sursa: ziarulnational.md
Комментариев нет:
Отправить комментарий